Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Spot z udziałem youtubera Blowka promujący ofertę sieci Play dla użytkowników gier wideo
spot reklamujący ofertę z zerem bez gwiazdek w Play na kartę
Telewizja Polska nie zgodziła się emitować spotu promującego dodatek do „Naszego Dziennika” o gender w szkołach, gdzie „pod przykrywką równości Twoje dziecko słucha o homoseksualizmie”. Reklama musiała zostać złagodzona - gazeta zdecydowała się zastąpić fragment o homoseksualizmie cytatem z Adama Mickiewicza.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc