Królik w kosmosie w spocie fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa
Opublikowany: 22-03-2019
Spot fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa z udziałem aktora Przemysława Bluszcza
Opublikowany: 22-03-2019
Spot fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa z udziałem aktora Przemysława Bluszcza
W październiku br. swoją działalność w Polsce rozpocznie amerykański serwis MotorTrend. Programy i treści o tematyce motoryzacyjnej będą dostępne w ofercie Player.pl (TVN Discovery Polska). - MotorTrend na tym pierwszym etapie rozwoju będzie kolekcją w Playerze, takim subserwisem. Powstanie w oparciu o treści MotorTrend, największego brandu motoryzacyjnego w Ameryce, który jest od kilku lat częścią Grupy Discovery - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
Rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Old Spice (Procter & Gamble), które bohaterami są zawodnicy futbolu amerykańskiego. Reklamy przygotowała agencja Wieden+Kennedy.
W bankowości kończy się czas, kiedy klient musiał wybrać spośród gotowych, zaproponowanych przez bank produktów. Nowoczesne instytucje, aby utrzymać klientów, będą musiały przygotować ofertę skrojoną na miarę, i to nie tylko dla najzamożniejszych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc