The Walt Disney Company Polska rusza z kampanią #RuszajsiezDisneyJunior promującą zdrowy styl życia i budowanie zdrowych nawyków wśród dzieci i rodzin. W akcji wezmą udział: Małgorzata Glinka, Agnieszką Dąbrowska-Perzyna i Katarzyna Błażejewska-Stuhr.
W kampanii reklamowej oferty heyah non stop animowane bobasy występują wspólnie z diabłem. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.
W maju rozpocznie się kampania promująca Małopolskę wśród inwestorów zagranicznych. Głównym bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Supremum 360 i Rock&Reel Production - będzie sobowtór George’a Clooneya.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc