Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
TAGI
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
Do emisji trafiła kolejna reklama Coca-Coli w ramach kampanii „Podziel się radością”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2.
Reality-show „Love Island” w Polsacie będzie prowadziła modelka i prezenterka Karolina Gilon. Program będzie emitowany w jesiennej ramówce.
spot reklamujący 2012 smartfonów do testowania w Orange
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc