spot reklamowy firmy Geers Akustyka Słuchu z udziałem Stanisława Mikulskiego
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa banku Credit Agricole prowadzona pod hasłem „Polacy wybierają Credit Agricole”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Just, Arena Media, SMG Perfomics, Cube Group, Mumin’s Interactive i Point of View.
Przestrzeń życiowa może wpływać na komfort psychiczny człowieka. Miejsce zamieszkania powinno być dostosowane do wewnętrznego rytmu życiu właściciela, dzięki czemu będzie się on czuł bezpiecznie i swobodnie. Zbyt małe mieszkanie lub w złej lokalizacji może natomiast generować poczucie wyobcowania, niepewności i zmęczenia, a to z kolei może prowadzić do problemów ze zdrowiem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc