„wSieci” podsumowuje pierwszy rok działalności. 10 lutego ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej dla tygodnika. Nowe spoty pojawiły się w stacjach TVP. Wzmocnieniem będzie równoległa kampania produktowa w radiu i w internecie. Za produkcję spotu telewizyjnego i zakup mediów do kampanii odpowiada agencja Apella. Kampania potrwa do końca lutego.
We wtorek w serwisie Player.pl zadebiutuje nowy program „Prince Charming”. Produkowany przez Jake Vision show był nagrywany w czerwcu w Hiszpanii, jego gospodynią została blogerka Agnieszka „Aggie” Lal. - Według mnie nie jest to kontrowersyjny program. Polska już od dawna jest gotowa na tego typu projekty telewizyjne, jesteśmy bardzo różnorodnym narodem, w którym żyje wiele różnych grup społecznych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV i Player.pl.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc