Fabryka Komunikacji Społecznej (FKS) rozpoczęła realizację kampanii społecznej dla Policji pod hasłem „Kieruj się rozsądkiem”. Kampania realizowana będzie w trzech odsłonach i zaadresowana jest do wszystkich uczestników ruchu drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem motocyklistów, osób starszych (+60) i pieszych.
Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Koral z udziałem Joanny Koroniewskiej. Akcji towarzyszy „Koralowa loteria lodowa”.
Bohaterem nowego spotu obuwia dziecięcego Bartek jest przyszły ojciec, który na widok zaawansowanej ciąży swojej partnerki wykonuje taniec radości z użyciem butów promowanej marki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc