Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej dziedzinie blogerom. Popularność, a zatem i potencjał reklamowy celebryci utrzymują u starszych pokoleń, które częściej niż z internetu korzystają z tradycyjnych mediów.
Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog
Mniej awarii, przerw w dostawie ciepła i mniej szkód budowlanych w wyniku zalania – do tego ma doprowadzić szeroko zakrojony plan kontroli i usuwania nieszczelności w warszawskiej sieci ciepłowniczej. Dalkia, która dostarcza ciepło do 80 proc. budynków w Warszawie, rozpocznie główne prace, gdy tylko wzrośnie temperatura.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc