„Zrób to sam” - Lidl promuje elektronarzędzia
Opublikowany: 26-01-2017
Do oferty promocyjnej sklepów Lidl trafiły elektronarzędzia marki Parkside. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to sam”.
Opublikowany: 26-01-2017
Do oferty promocyjnej sklepów Lidl trafiły elektronarzędzia marki Parkside. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to sam”.
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”.
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”.
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc